Koncert KAROLINY STANISŁAWCZYK

29.10.2024, godz. 19:00
Centrum Promocji Kultury
ul. Podskarbińska 2
Cena: 20 zł

29 października 2024 (wtorek)
godz. 19.00
bilety: 20 zł (przedsprzedaż) / 30 zł (w dniu koncertu) dostępne w biletomacie oraz na portalu BILETYNA.PL: https://bilety.io/aCpkj

UWAGA! koncert bez miejsc siedzących!

Kup Bilet On-Line

Koncert KAROLINY STANISŁAWCZYK.

KAROLINA STANISŁAWCZYK – wokalistka i autorka tekstów. W swojej twórczości najbardziej skupia się na przekazaniu emocji oraz charyzmatycznych melodiach. Inspiracji do utworów szuka w muzyce alternatywnej i elektronicznej, łącząc je z mainstreamowym brzmieniem. Ma na swoim koncie debiutancki album pt. „Cliché” na którym znajdują się takie single jak tytułowe „Cliché” pokryte platyną, zainspirowany 80’s brzmieniem syntezatorów, „Atrament” czy „V.I.B.E”, gdzie usłyszymy Michała Szczygła. Wspólne utwory tworzyła także z Mr. Polską, Gverilla, Kubą Szmajkowskim czy Skipem. Jej najnowszy singiel „Vanilla Baby Ice” świetnie radzi sobie na wszelkich playlistach streamingowych. Obecnie pracuje nad nowym albumem, który ukaże się już jesienią.

ARKADIUSZ BoZki – wokalista, tancerz, choreograf, aktor scen muzycznych, twórca własnych tekstów i kompozytor utworów, wirtuoz pianina. Absolwent Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku na wydziałach Wokalno-Aktorskim (musical) oraz Edukacji Muzycznej (animacja kultury i elementy arteterapii).
Na dużej scenie zadebiutował w musicalu GORĄCZKA SOBOTNIEJ NOCY w Teatrze Muzycznym w Gdyni wcielając się w postać Bobby’ego C. Dziś jego portfolio zawiera praktycznie każdy największy Teatr Muzyczny w Polsce. Występował w takich musicalach jak: FAME, BŁĘKITNY ZAMEK wystawiane w Mazowieckim Teatrze Muzycznym, JESUS CHRIST SUPERSTAR w Teatrze Rampa w Warszawie, TAJEMNICA TOMKA SAWYERA – Scena Relax w Warszawie – tutaj również jako realizator/choreograf spektaklu, PRETTY WOMAN w Teatrze Muzycznym w Łodzi, ŚPIEWAK JAZZBANDU w Teatrze Żydowskim w Warszawie, West Side Story w Operze i Filharmonii Podlaskiej i wiele innych TAKŻE ZA GRANICĄ (Uckermarkische Buhnen Schwedt).
W obecnym roku odbyła się premiera jego autorskiego musicalu APOCALYPSING – spektakl z muzyką zespołu MUSE oraz spektakl GNIEWNI –  projekt stworzone w ramach studia Czarno Na Białych oraz teatru LABO, którego założycielem jest sam artysta.
7 marca 2022 roku miała miejsce premiera jego debiutanckiego singla „KLEPSYDRA”, który usłyszeć można było w Radiowej Trójce oraz Polskim Radiu. Do współpracy został zaproszony Mateusz Krautwurst, który zajął się produkcją utworu.
31 października 2022 r. ukazał się II singiel „UŚPIENI”. Do teledysku utworu gościnnie zaproszony został Mirosław Zbrojewicz. Utwór ten to początek współpracy ARKADIUSZA ze SWIERNALISEM, który wyprodukował pozostałe utwory z epki: Na Marginesie, RetroSpekcja oraz RandeW – tak powstała debiutancka epka RetroSpekcja – premiera płyty – 25 lutego 2023 roku. Krążek usłyszeć można było w Radiowej Trójce, Jedynce Polskiego Radia, Radiu Supernova, na ekranie Telewizji Polskiej w  Teleexpressie oraz Dzień Dobry TVN.
Z utworem „Na Marginesie ARKADIUSZ zadebiutował na scenie programu Dzień Dobry TVN. Epka „RetroSpekcja” opowiada o relacjach międzyludzkich. Całość ubrana jest w styl retro kontrastując przy tym ze współczesną, popową, momentami elektroniczną muzyką. W swoich tekstach artysta porusza problem samotności, opowiada o rozwoju technologii. W teledyskach zestawia świat współczesny z latami retro.
W grudniu 2022 roku ARKADIUSZ zwyciężył w odcinku programu Szansa Na Sukces z udziałem zespołu „Piersi”, dzięki czemu artystę oglądać można było w finale programu.
Najnowszy singiel to “BOOMER”, który cieszy się największą popularnością spośród utworów artysty. Pokaz mody w świecie metaverse do którego nawiązuje teledysk oraz 8 najbardziej popularnych słów wg GOOGLE 2023 – to aspekty, które wyróżniają ten utwór.  Obecnie artysta pracuje nad drugim solowym albumem.
W tym roku artystę usłyszeć można było między innymi podczas festiwalu MANGO w Warszawie, na scenie podczas trasy zespołu Sound’n’Grace, poznańskich Juwenaliach oraz na Scenie Młodych w Fabryce Norblina w Warszawie.

Koncert Karolina Stanisławczyk

O nas

 Bezpieczne i blisko Ciebie!

Warszawskie Domy Kultury we wspólnym projekcie i kampanii wizerunkowej

#Nadajemy Kulturę! Wydarzenia dla Ciebie i blisko Ciebie!

 W czasie pandemii bliskość i kultura zostały wystawione na próbę. Po miesiącach lockdownu wielu z nas uświadomiło sobie, jak bardzo doskwiera nam brak możliwości fundowania sobie i bliskim „małych codziennych przyjemności” – jak wyjście na koncert, spektakl, czy na zajęcia jogi, rysunku, robotyki, tanga, czy robienia kosmetyków. Doceniliśmy wartość kultury, która nagle stała się nieodstępna. Mimo upływu czasu przed nami wciąż stoją te same rozterki.
Z jednej strony strach, z drugiej potrzeba rozwoju, przełamania rutyny.

Co jest dla nas bezpieczne? Może to, co bliskie, lokalne i kulturalne…, czyli mocna sieć warszawskich domów kultury. Gotowa na nowe otwarcie. W najbliższym sąsiedztwie, tuż obok domu każdego warszawiaka, oswojona.

Niektóre domy kultury mają po 5o lat, inne cieszą się zaledwie kilkuletnim dorobkiem. Różni je kubatura, infrastruktura, sposób zarządzania, specyfika lokalna, wysokość dotacji, ale łączy wspólna misja, wartości, grupy docelowe, a przede wszystkim KULTURA i BLISKOŚĆ.

#Nadajemy Kulturę! Mocna sieć warszawskich domów kultury

Wydarzenia dla Ciebie i blisko Ciebie!

Już we wrześniu 2021 domy kultury otwierają nowy sezon i zapraszają warszawiaków
na swoje wydarzenia. Bezpłatne, różnorodne i bezpieczne.

Wydarzenia odbędą się w siedzibach domów kultury, w MALach, w przestrzeni miejskiej. Wszystkie na wyciągnięcie ręki, blisko odbiorców, bez barier.

Dom kultury jako żywa tkanka

Kampania #Nadajemy Kulturę! w swojej czwartej odsłonie podkreśla, jak wielki potencjał tkwi w lokalnych domach kultury. W Warszawie jest ich kilkadziesiąt. Oferują zarówno regularne zajęcia warsztatowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych, jak również bogaty, comiesięczny repertuar wydarzeń dostosowany do potrzeb mieszkańców. Domy kultury to instytucje „żywe” i szybko reagujące na zmiany społeczne. Wiele z nich za priorytet przyjęło integrację społeczną i rozwój poczucia odpowiedzialności za otaczające je „mikro ojczyzny”. Stają się inicjatorami budowania pasiek, szycia maseczek, prowadzenia jadłodzielni i Miejsc Aktywności Lokalnej.
Mówią „twórz z nami program instytucji!”, „miej wpływ na to co robimy!”.

Warszawskie domy kultury mają i chcą być BLISKO Warszawiaków. Obok nowo wybudowanych osiedli mieszkaniowych powstają nowe filie, a szare parterowe budynki zamieniane są w nowoczesne siedziby.

 Siła lokalności w epoce przesytu

Po czasie zamknięcia na pilnie strzeżonych osiedlach, człowiek zaczyna szukać drugiego człowieka. Czy łatwość dostępu mediów społecznościowych i serwisów VOD może być zagrożeniem dla dzielnicowych domów kultury?

Domy kultury z pewnością się obronią. Zapraszają do spotkań „na żywo” i pisania własnych scenariuszy rozwoju umiejętności, pasji i hobby. Proponują oryginalne warsztaty. Uczą projektowania przy użyciu drukarki 3D, szycia i tkania, śpiewu i pielęgnowaniu ogrodu wspólnotowego czy pracy nad autorskim spektaklem muzycznym np. o… uzależnieniu od Internetu.

Nie udałoby się to, gdyby nie zmiana polityki dyrektorów, dla którzy coraz częściej sukcesem jest zadowolenie uczestnika i jakość, a nie kolejny rekord frekwencyjny.

Wspólnotowość to cecha, którą można osiągnąć w niewielkim gronie, ale widz, który jest
w relacji z domem kultury, wróci wielokrotnie.

 O potrzebie integracji środowiska

Jak podkreślają twórcy kampanii, #Nadajemy kulturę! to oddolna inicjatywa pracowników warszawskich domów kultury na rzecz rozwoju publiczności. Działają w myśl zasady: “współpracujmy, nie konkurujmy”. Tworzą przestrzeń do dyskusji, jakiej jeszcze w środowisku dzielnicowych jednostek kultury nie było. „Łączą nas wspólna misja i wartości. Sieciowanie daje początek nowym pomysłom oraz pozwala domom kultury wzmocnić się, przejść przez „zmiany”, np. związane z pandemią, by lepiej odpowiadać na potrzeby mieszkańców Warszawy”.

Kampania #NadajemyKulturę! realizowana jest przez 24 warszawskie domy kultury.

Kontakt dla mediów

Bemowskie Centrum Kultury: Beata Kloc, beata.kloc@bemowskie.pl, 509 482 157

Białołęcki Ośrodek Kultury: Magdalena Olbryś, m.olbrys@bok.waw.pl, 661 602 923

Bielański Ośrodek Kultury: Małgorzata Łukasiuk, m.lukasiuk@bok-bielany.eu, 22 834 65 47

Centrum Kultury i Aktywności: Marta Tarasiuk-Wścieklicka, marta.tarasiuk-wscieklicka@ckia.waw.pl, 574 888 875

Centrum Kultury Wilanów: 22 651 98 20

Centrum Łowicka: Ewelina Urynowicz, ewelina@lowicka.pl, 22 845 50 62

Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe: 22 277 08 20

Dom Kultury Dorożkarnia: Iwona Okupska, iwona.okupska@dorozkarnia.pl, 608 453 194

Dom Kultury Kadr: Katarzyna Widźgowska, k.widzgowska@dkkadr.waw.pl, 787 086 382

Dom Kultury Praga: Klaudyna Desperat, k.desperat@dkpraga.pl, 881 656 676

Dom Kultury Rembertów: Monika Zwierz, monika.zwierz@dkrembertow.waw.pl, 22 611 96 87

Dom Kultury Śródmieście:

Dom Kultury Świt: Aneta Wyczółkowska, awyczolkowska@dkswit.com.pl,507 861 112

Dom Kultury Włochy: Katarzyna Jakóbik, kjakobik@dkwlochy.pl, 517 847 429

Dom Kultury Wygoda: Beata Boćkowska, b.bockowska@dkwygoda.waw.pl, 22 812 06 33

Dom Kultury Zacisze: Marzena Szychułda, pr@zacisze.waw.pl, 603 852 763

Dzielnicowy Ośrodek Kultury Ursynów: Katarzyna Krzyszkowska-Sut, k.krzyszkowska@dokursynow.pl, 22 125 56 03

Ośrodek Kultury Arsus: Justyna Ścibor, justyna.scibor@arsus.pl,  22 478 34 54

Ośrodek Kultury Ochoty: Maciejka Mazan, maciejka.mazan@oko.com.pl, 22 822 48 70

Ośrodek Kultury w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy: Anna Bielska, program.pogodna@domkulturywesola.net, 22 773 55 99

PROM Kultury Saska Kępa: Agata Bisko, agata.bisko@promkultury.pl, 609 79 80 60

Służewski Dom Kultury: Krystian Łukaszewicz, k.lukaszewicz@sdk.waw.pl, tel. 22 843 91 01

Ursynowskie Centrum Kultury Alternatywy: Anna Apps, a.apps@alternatywy.art, 22 276 20 69

Wawerskie Centrum Kultury: Albert Kiciński, akicinski@um.warszawa.pl, 22 443 70 75

Wolskie Centrum Kultury: tel. 22 632 31 91

 

Deklaracja dostępności

Content | Menu | Access panel